2012. március 21., szerda

Hamburgerzsemle


Ismét egy fantasztikusan összerakott recept Limarától . Semmi fakszni nincsen benne, tök egyszerű hozzávalókból áll, mégis annyira jól el vannak találva az arányok!
Egy kis videóban még a formázást is megmutatta, így végre nekem is sikerült zsemlének kinéző zsemléket alkotnom :)

Az enyémek ugyan kissé sápadtabbak, mint Limaráé, de így is gyönyörűen átsültek, és meg kell hagyni, eléggé emlékezetes vacsi kerekedett belőlük :)


Persze a kis ujjacska most bekíváncsiskodott a kompozícióba :)

20 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek!!! Megnéztem Limara videóját. Anyám, azok a kézmozdulatok! Én ettöl de messze vagyok! Nem bonyolult, amit csinál, csak ahogy csinálja, látszik a gyakorlat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Na igen, ne tudd meg, én miket bénáztam az elején, pedig a videón olyan egyértelmű, meg könnyű. Aztán belejöttem én is (azért a Limarás mozdulatoktól még messze vagyok, de alakul :) )

      Törlés
  2. Én meg sem merem nézni a videót:) Annyira nem vagyok otthon a ketekben, ez nagyon mutatós kis buci!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem vágj bele bátran. Limara receptjei TÉNYLEG nagyon jók...szerintem még azok is sikert aratnak vele, akik amúgy nem ápolnak mély barátságot a kelt tésztákkal :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek! A kis ujjacskák is aranyosak... :o))

    VálaszTörlés
  4. Hát az a kis kezecske? Már nagyon türelmetlen! :o) Nem csodálom, nagyon szépek...Hát még megtöltve! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi igen, nem az a türelmes fajta :))) de amúgy nagyon sokat segít ám..pl a fényképezésnél is :D

      Hú, megtöltve valami mennyei volt...

      Törlés
  5. Jól sikerültek, amint a kis kezek is mutatják jó puha lett!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem nagyon szépek lettek! A második kép különösen tetszik:))

    VálaszTörlés
  7. Én a sápadt zsemléket szeretem, sőt minden pékárúból a sápadtakat!! :)
    Ezek nagyon szépek az a kezecske pedig ennivaló!! :))

    VálaszTörlés
  8. De aranyosak, és az a kis kezecske is:)

    VálaszTörlés
  9. Jajj de pici kis kéz, annál ducibb a buci:)Remélem egyszer belevágok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ismételni tudom magam: ki ne hagyd, ha jót akarsz magatoknak :)

      Törlés
  10. Nagyon szépek! A kisfiam is nagyon szereti a hasonló zsemléket, de csak üresen majonézzel. Hát furcsa egy ízlése van az biztos!

    VálaszTörlés